Стартувала державна програма «Пакунок школяра». Це фінансова підтримка на підготовку дитини до першого класу. Батьки, законні представники та патронатні вихователі отримають через «Дію» разову допомогу – п’ять тисяч гривень.
За ці гроші протягом 180 днів після зарахування можна придбати канцелярію, дитячий одяг, взуття. Батьки зможуть розрахуватися за ці товари в онлайн-магазинах, супермаркетах, місцевих крамницях.
Як отримати виплату:
- оберіть розділ «Сервіси», у ньому – «Допомога від держави», далі – «Пакунок школяра»
- оберіть «дитина-першокласник»
- перейдіть до оформлення заяви про допомогу
- оберіть Дія.Картку для зарахування грошей. Якщо її немає – відкрийте у банку-партнері
- перевірте дані в заяві та підтвердьте Дія.Підписом.
Заяви приймають до 15 листопада 2025 року. Коли її схвалять, кошти надійдуть на «Дія.Картку».
Якщо ви не користуєтесь «Дією», письмову заяву можна подати в найближчому сервісному центрі Пенсійного фонду України — перелік адрес за посиланням.
Допомога надається на кожну дитину: якщо в сім’ї, наприклад, двоє першокласників, виплата буде нарахована на обох дітей.
Родинам, які перебувають за кордоном або на тимчасово окупованих територіях, допомога призначатиметься після їх повернення в Україну.
Багато батьків після старту програми не змогли оформити заявку на «Пакунок школяра» – через те, що інформації про їхніх дітей немає в реєстрі. З’ясувалося, що заклади освіти не встигли внести всі дані про першокласників до бази АІКОМ – автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту. В телеграм-каналі «Дії», під інформацією про запуск допомоги – близько 750 коментарів і питань.
Інформація про першокласника підтягується в систему за РНОКПП (номер платника податків) одного з батьків чи опікунів. Школа повинна внести цей номер при зарахуванні першачка. Про це знали не всі заклади освіти. А крім того шкільний реєстр оновлюється раз на тиждень.
«АІКОМ наповнений на 50 відсотків. Поступово всі отримають кошти, коли заклади освіти до кінця серпня внесуть дані», – зазначають у сервісі.
Тож можна уточнити в закладі освіти, чи внесені дані про дитину в систему АІКОМ та перевірити коректність інформації. Через тиждень після їх оновлення спробувати подати заяву ще раз.
Ще частина користувачів пишуть: «прийшло сповіщення в «Дії», що послуга оформлена, а грошей на карті немає». У сервісі пояснюють:
«Це означає, що заяву погоджено, банк отримав доручення на виплату. Термін зарахування коштів – від 14 робочих днів із моменту підписання заяви. Якщо гроші не надійшли, радимо звернутись до служби підтримки банку, в якому відкрита картка. Вони можуть перевірити, на якому етапі виплата, чи не виникло проблем із рахунком».
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Як отримати «Пакунок школяра»: покрокова інструкція для батьків
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь