«Пакунок школяра»: як діяти, якщо гроші не надійшли

«Пакунок школяра»: як діяти, якщо гроші не надійшли

Срібна ОльгаСрібна Ольга
Срібна Ольга

Стартувала державна програма «Пакунок школяра». Це фінансова підтримка на підготовку дитини до першого класу. Батьки, законні представники та патронатні вихователі отримають через «Дію» разову допомогу – п’ять тисяч гривень.

За ці гроші протягом 180 днів після зарахування можна придбати канцелярію, дитячий одяг, взуття. Батьки зможуть розрахуватися за ці товари в онлайн-магазинах, супермаркетах, місцевих крамницях.

Як отримати виплату:

  • оберіть розділ «Сервіси», у ньому – «Допомога від держави», далі – «Пакунок школяра»
  • оберіть «дитина-першокласник»
  • перейдіть до оформлення заяви про допомогу
  • оберіть Дія.Картку для зарахування грошей. Якщо її немає – відкрийте у банку-партнері
  • перевірте дані в заяві та підтвердьте Дія.Підписом.

Заяви приймають до 15 листопада 2025 року. Коли її схвалять, кошти надійдуть на «Дія.Картку».

Якщо ви не користуєтесь «Дією», письмову заяву можна подати в найближчому сервісному центрі Пенсійного фонду України — перелік адрес за посиланням

Допомога надається на кожну дитину: якщо в сім’ї, наприклад, двоє першокласників, виплата буде нарахована на обох дітей.

Родинам, які перебувають за кордоном або на тимчасово окупованих територіях, допомога призначатиметься після їх повернення в Україну.

Багато батьків після старту програми не змогли оформити заявку на «Пакунок школяра» – через те, що інформації про їхніх дітей немає в реєстрі. З’ясувалося, що заклади освіти не встигли внести всі дані про першокласників до бази АІКОМ – автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту. В телеграм-каналі «Дії», під інформацією про запуск допомоги – близько 750 коментарів і питань. 

Інформація про першокласника підтягується в систему за РНОКПП (номер платника податків) одного з батьків чи опікунів. Школа повинна внести цей номер при зарахуванні першачка. Про це знали не всі заклади освіти. А крім того шкільний реєстр оновлюється раз на тиждень. 

«АІКОМ наповнений на 50 відсотків. Поступово всі отримають кошти, коли заклади освіти до кінця серпня внесуть дані», – зазначають у сервісі.

Тож можна уточнити в закладі освіти, чи внесені дані про дитину в систему АІКОМ та перевірити коректність інформації. Через тиждень після їх оновлення спробувати подати заяву ще раз.

Ще частина користувачів пишуть: «прийшло сповіщення в «Дії», що послуга оформлена, а грошей на карті немає». У сервісі пояснюють:

«Це означає, що заяву погоджено, банк отримав доручення на виплату. Термін зарахування коштів – від 14 робочих днів із моменту підписання заяви. Якщо гроші не надійшли, радимо звернутись до служби підтримки банку, в якому відкрита картка. Вони можуть перевірити, на якому етапі виплата, чи не виникло проблем із рахунком». 

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Як отримати «Пакунок школяра»: покрокова інструкція для батьків

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини