З 1 листопада в Україні запрацює система автоматичного продовження відстрочок від мобілізації

З 1 листопада в Україні запрацює система автоматичного продовження відстрочок від мобілізації

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Уряд України затвердив оновлений порядок надання та продовження відстрочок від мобілізації. Уже з 1 листопада в країні запрацює система автоматичного продовження відстрочок, а подати заяву можна буде онлайн у застосунку «Резерв+» або офлайн у ЦНАПі.

🔹 Автоматичне продовження без зайвих черг

Якщо всі необхідні відомості про особу вже містяться у державних реєстрах, система сама продовжить дію відстрочки без повторного звернення чи відвідування територіального центру комплектування (ТЦК).
Ця зміна охоплює, зокрема, людей з інвалідністю, багатодітних батьків, студентів, аспірантів, науковців та інші категорії, передбачені постановою Кабміну №560.

🔹 Відстрочка у смартфоні

У застосунку «Резерв+» уже доступно дев’ять типів відстрочок. Користувачі можуть отримати цифровий документ із QR-кодом, який має таку ж юридичну силу, як і паперовий варіант. Документ можна показати прямо з телефона або роздрукувати, зазначають у Мінцифри.

🔹 Можливість подати заяву через ЦНАП

Ті громадяни, які не користуються смартфоном або чий тип відстрочки поки не підтримується «Резерв+», можуть подати заяву через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Адміністратор внесе дані в електронну систему через Портал «Дія» та передасть заяву до ТЦК.
Важливо, що ЦНАП лише приймає документи, а рішення про надання чи продовження відстрочки ухвалює ТЦК.
Результат заявник отримає на електронну пошту або безпосередньо в ЦНАПі.

Нововведення мають спростити процес отримання відстрочок, зменшити бюрократію та черги у військкоматах, а також зробити процедуру максимально прозорою і зручною для громадян.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: У «Дії» стартувало бета-тестування нової категорії Реєстру збитків – A1.2 «Вимушене переміщення за межі України»

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 9

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини