Довідка про отримання або неотримання різних видів соціальної допомоги видається територіальними органами Пенсійного фонду. Звернутися по таку довідку може як сама людина, так і її законний представник.
Для оформлення потрібно пред’явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу, реєстраційний номер облікової картки платника податків, а у разі подання представником – документ, що підтверджує його повноваження.
Довідку можна отримати одразу під час звернення або замовити її доставку поштою, електронною поштою чи через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
У разі надсилання на електронну пошту документ передається у зашифрованому вигляді, із використанням кваліфікованого електронного підпису – за умови наявності у заявника відповідного сертифіката шифрування.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Як оновити банківські реквізити для отримання пенсій та соціальних виплат
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь