МВС запустило сервіс «112», що працює без мобільного зв’язку

МВС запустило сервіс «112», що працює без мобільного зв’язку

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Міністерство внутрішніх справ України розробило офіційний сервіс екстреної допомоги «112», що здатен працювати навіть за відсутності мобільного зв’язку. Про це повідомив Міністр внутрішніх справ Ігор Клименко у своєму Telegram-каналі.

Новий сервіс дозволяє викликати допомогу через спеціальний застосунок. У разі критичної ситуації користувач здійснює виклик, після чого оператор служби «112» самостійно оцінює обставини та координує реагування – на місце можуть бути спрямовані рятувальники, поліціянти, медики та/або аварійна газова служба.

У МВС наголошують: перед початком користування застосунком необхідно обов’язково пройти авторизацію.

Застосунок «112» особливо корисний:

  • у підвалах та укриттях, де доступний Wi-Fi, але відсутній мобільний сигнал;
  • у районах зі слабким або нестабільним покриттям мережі;
  • під час аварій чи масових збоїв у роботі стільникового зв’язку.

За словами Ігоря Клименка, сервіс і надалі розвиватиметься. Серед запланованих оновлень – можливість виклику екстрених служб жестовою мовою, що зробить «112» доступним для людей з порушеннями слуху.

«Ми будемо розширювати функціональність “112”. Це про можливість отримати допомогу за будь-яких умов – навіть тоді, коли інші канали зв’язку недоступні», – підкреслив міністр.

У МВС також запевнили, що всі персональні дані користувачів надійно захищені. Застосунок відповідає державним стандартам кібербезпеки, а зібрана інформація використовується виключно для обробки екстрених викликів.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Уряд дозволив онлайн-покупки за «Зимову тисячу» та «Нацкешбек»

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини