Українцям, які повертаються з-за кордону, варто знати особливості зарахування дитини до школи. Міністерство освіти і науки підготувало роз’яснення.
Після повернення з-за кордону один із батьків чи опікунів має написати заяву. На її підставі дитину можуть зарахувати до тієї ж школи, де вона навчалася. Або до будь-якої іншої.
До заяви треба додати довідку, що учень навчався у школі за кордоном. Мають бути зазначені: його особисті дані, назва школи, період навчання, перелік предметів, а також результати навчання та система оцінювання.
Якщо такого документа немає, можна скласти річне оцінювання з усіх предметів до початку або впродовж наступного навчального року.
Оцінки з предметів, які збігаються з українською програмою, переведуть у 12-бальну шкалу й ці курси навчання зарахують як пройдені. З решти предметів доведеться скласти іспити.
Читайте також: Як вступити до вишу без документа про середню освіту
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.
Залишити відповідь