Для деяких категорій українців, які не встигли подати заявку на житлову субсидію або пільгу до 1 липня 2024 року, державну допомогу виплачуватимуть із місяця звернення.
Постанова Кабінету Міністрів від 7 березня 2022 року № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану» передбачала окремий порядок виплати субсидій та пільг. Однак період дії цього порядку вже завершився. Тому окремим одержувачам субсидій та пільг потрібно звернутись до органу Пенсійного фонду України із відповідною заявою та документами.
Звернутися за призначенням субсидії на неопалювальний період потрібно, якщо:
- в опалювальний період субсидію не отримували;
- орендуєте житло та сплачуєте за нього комунальні послуги;
- у складі домогосподарства є внутрішньо переміщені особи;
- у домогосподарстві фактично проживає менше осіб, ніж зареєстровано;
- звертаєтесь за призначенням субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива;
- на 24 лютого 2022 року проживали або досі проживаєте на тимчасово окупованій території або в районі активних бойових дій та з початку повномасштабної агресії не зверталися за перепризначенням субсидії чи пільги;
- змінилися дані про майновий стан або склад домогосподарства.
У разі подання заяви протягом травня – червня, житлова субсидія призначалася з початку неопалювального періоду – тобто з 1 травня. Якщо ви не встигли подати заяву до 1 липня, субсидію нарахують із місяця звернення.
Заявник може подати спрощене звернення, а заяву й декларацію оформить Пенсійний фонд на підставі інформації з офіційних реєстрів.
Подати спрощене звернення для призначення субсидії (або заяву та декларацію, якщо вирішили подати повний пакет документів) можна кількома способами:
- через портал електронних послуг (обрати опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу») або мобільний застосунок «Пенсійний фонд». Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис. Його можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, перелік яких є за посиланням;
- через портал «Дія» (ввести в пошуку «Заява на субсидію»);
- поштою або особисто в одному із сервісних центрів Пенсійного фонду України;
- у центрах надання адміністративних послуг;
- через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Спрощено порядок подання заяв до Реєстру збитків
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь