Чому студентський квиток не з’являється в «Дії»

Чому студентський квиток не з’являється в «Дії»

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Цифрові студентські квитки в застосунку «Дія» створюються на основі пластикових студентських державного зразка. В ідеалі – всі студентські квитки, що зареєстровані в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, мають автоматично відображатися в додатку. Однак у деяких випадках документ може не завантажуватися.

Якщо ви навчаєтеся на заочній формі навчання і не замовляли студентський, він не підтягнеться в «Дії». Необхідно оформити студентський квиток державного зразка. Він може бути й стандартного синьо-білого дизайну з жовтими літерами, і комбінованим із банківською карткою. Якщо ж ваш студентський не відповідає державному зразку, а є, наприклад, «книжечкою» або має інший формат, його також слід замінити.

Також студентський може не відображатися в «Дії», якщо вкралася помилка в персональних даних (прізвищі, імені, по батькові або податковому номері) у банку, через який проходите авторизацію. У такому разі потрібно звернутися в банк, щоб уточнити та виправити дані. Або авторизуватися через інший банк. Якщо ж у Єдиній державній електронній базі з питань освіти відсутнє фото студента, потрібно оновити його через деканат.

Цифровий студентський квиток можна використовувати для підтвердження особи та студентського статусу, пільгового проїзду, отримання знижок у музеях та інших закладах, а також під час подорожей Україною. Крім того, електронний документ можна шерити – ділитися ним.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів 2019 року, електронний студентський квиток є офіційним документом і має юридичну силу.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:  Код конкурсної пропозиції: детальний гайд для вступників

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини