Процес вручення повісток та отримання відстрочок для військовозобов’язаних стане простішим завдяки впровадженню автоматизованих систем. Як розповів начальник Управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий в ефірі DOU Podcast, традиційний спосіб вручення повісток застарів – він потребує забагато часу й зусиль.
Сьогодні повістки виписують вручну, роздруковують, їх підписує начальник ТЦК, після цього передають військовозобов’язаному. Олег Берестовий наголошує: це неефективно. Новий функціонал дозволяє автоматично генерувати повістки, а начальнику ТЦК підписувати їх електронним підписом через систему «Оберіг». Це спрощує процес і усуває необхідність фізичного друку в ТЦК.
Після підписання повістку надсилають на централізований друк, а звідти – передають Укрпошті для доставки адресату. Це забезпечить прозорість процесу: військові знатимуть, де перебуває повістка, чи доставили її, та скільки часу на це пішло. Так військово-політичне керівництво матиме актуальну інформацію, а військовозобов’язані будуть упевнені в законності отриманих документів.
Для підвищення довіри до повісток у додатку Резерв+ з’явиться ще одна функція: перевірити легітимність повістки можна буде, засканувавши QR-код на ній. Це додатковий механізм захисту для військовозобов’язаних. Однак самі повістки в додатку поки що не відображатимуться, принаймні в найближчих планах цього немає.
Міністерство оборони працює й над запуском автоматизованих відстрочок. Це буде корисно й для військовозобов’язаних, і для працівників ТЦК – бо дозволить уникнути зайвої бюрократії. Наприклад, якщо в держави є дані про те, що особа має групу інвалідності й не придатна до служби, то немає потреби в додаткових підтвердженнях та проходженні медичних комісій. Це питання планують врегулювати на нормативному та технічному рівнях у найближчі тижні.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Як студентам отримати відстрочку від мобілізації: чому не достатньо наказу про зарахування
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь