Повістки та відстрочки онлайн: Міноборони запускає автоматизовану систему

Повістки та відстрочки онлайн: Міноборони запускає автоматизовану систему

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар
Джавеліна Байрактар

Процес вручення повісток та отримання відстрочок для військовозобов’язаних стане простішим завдяки впровадженню автоматизованих систем. Як розповів начальник Управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий в ефірі DOU Podcast, традиційний спосіб вручення повісток застарів – він потребує забагато часу й зусиль.

Сьогодні повістки виписують вручну, роздруковують, їх підписує начальник ТЦК, після цього передають військовозобов’язаному. Олег Берестовий наголошує: це неефективно. Новий функціонал дозволяє автоматично генерувати повістки, а начальнику ТЦК підписувати їх електронним підписом через систему «Оберіг». Це спрощує процес і усуває необхідність фізичного друку в ТЦК.

Після підписання повістку надсилають на централізований друк, а звідти – передають Укрпошті для доставки адресату. Це забезпечить прозорість процесу: військові знатимуть, де перебуває повістка, чи доставили її, та скільки часу на це пішло. Так військово-політичне керівництво матиме актуальну інформацію, а військовозобов’язані будуть упевнені в законності отриманих документів.

Для підвищення довіри до повісток у додатку Резерв+ з’явиться ще одна функція: перевірити легітимність повістки можна буде, засканувавши QR-код на ній. Це додатковий механізм захисту для військовозобов’язаних. Однак самі повістки в додатку поки що не відображатимуться, принаймні в найближчих планах цього немає.

Міністерство оборони працює й над запуском автоматизованих відстрочок. Це буде корисно й для військовозобов’язаних, і для працівників ТЦК – бо дозволить уникнути зайвої бюрократії. Наприклад, якщо в держави є дані про те, що особа має групу інвалідності й не придатна до служби, то немає потреби в додаткових підтвердженнях та проходженні медичних комісій. Це питання планують врегулювати на нормативному та технічному рівнях у найближчі тижні.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:  Як студентам отримати відстрочку від мобілізації: чому не достатньо наказу про зарахування

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона  +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини