Питання ідентифікації пенсіонерів, особливо тих, хто має статус внутрішньо переміщених осіб, є особливо актуальним у листопаді цього року. Пенсіонери, які отримали статус ВПО до 24 лютого 2022 року і не пройшли фізичну ідентифікацію до кінця березня 2024 року, зараз мають можливість пройти цю процедуру, обравши зручний для себе спосіб. Це необхідний крок для подальшого отримання пенсійних виплат і важливий для підтримання соціальної стабільності серед осіб, які опинилися у складних умовах.
Згідно з чинними нормами, кошти, що не були виплачені через відсутність ідентифікації, не будуть анульовані чи втрачені. Вони накопичуватимуться на розрахункових рахунках до моменту, коли пенсіонер пройде ідентифікацію. Після цього накопичені кошти буде перераховано пенсіонеру з урахуванням всіх пропущених виплат, починаючи з того місяця, коли виплати були припинені. Такий підхід дозволяє не тільки зберегти кошти для пенсіонерів, але й стимулює своєчасне проходження процедури.
Уряд запропонував нововведення у законопроєкті про державний бюджет на 2025 рік, що стосуються невитрачених пенсійних коштів на рахунках ВПО, які не пройшли ідентифікацію. За умовами запропонованого законопроєкту, якщо пенсіонер не проходить фізичної ідентифікації, Ощадбанк буде зобов’язаний переказувати залишки коштів з його пенсійного рахунку назад у Пенсійний фонд України. Це нововведення покликане повернути до бюджету кошти, що не використовуються через відсутність необхідного підтвердження.
Пенсіонери, які перебувають за кордоном, можуть у листопаді пройти процедуру фізичної ідентифікації та підтвердити своє право на пенсію. Виплата пенсії таким пенсіонерам здійснюватиметься на поточні рахунки банків, розташованих на території України, за умови проходження ними до 31 грудня кожного року фізичної ідентифікації.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Отримувачам допомоги на тверде паливо: важлива інформація від Пенсійного фонду
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь