Резерв+ для відстрочки мобілізації: як діяти, коли виникла помилка

Резерв+ для відстрочки мобілізації: як діяти, коли виникла помилка

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар
Джавеліна Байрактар

В Україні запрацював онлайн-сервіс для оформлення відстрочки від мобілізації через застосунок Резерв+. У ньому студенти та особи з інвалідністю можуть отримати відстрочку без черг та паперової бюрократії. Оновлена версія застосунку вже доступна для завантаження в AppStore та PlayMarket.

Заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко зазначила, що впровадження цього сервісу полегшить процес подання документів і для користувачів, і для працівників територіальних центрів комплектування. 

«Українці зможуть уникнути черг та зайвих клопотів із документами, що супроводжують щоквартальне продовження відстрочки. Це рішення зменшить навантаження і на ТЦК, адже процес буде автоматизовано. А найголовніше — запуск Резерв+ є частиною нашої стратегії з цифровізації, що дозволяє військовозобов’язаним вирішувати питання мобілізації за кілька хвилин через смартфон», — додала заступниця міністра.

Зараз сервіс доступний для людей з інвалідністю з дійсним пенсійним посвідченням, а також для студентів, аспірантів і докторантів, які навчаються за послідовними освітніми програмами. У Міноборони кажуть, що можливості застосунку планують розширити, зокрема додати опцію відстрочки для багатодітних батьків, які мають трьох і більше неповнолітніх дітей. Нині сервіс для цієї категорії користувачів перебуває на етапі бета-тестування.

Процедура отримання відстрочки максимально спрощена: користувачі авторизуються у додатку Резерв+, подають запит на відстрочку. Система перевіряє право на отримання відстрочки. У разі підтвердження статус відображається в електронному військовому документі. 

Що робити, коли виникає помилка при оформленні відстрочки

Якщо при оформленні відстрочки через додаток Резерв+ виникає помилка, не варто хвилюватися — є кілька кроків для розв’язання цієї проблеми. За інформацією Міноборони, якщо військовозобов’язаний має чинну відстрочку, він не зможе подати заявку на нову – система блокує дублювання даних у реєстрах. Як пояснила Катерина Черногоренко, подати заявку на наступну відстрочку можна буде, коли термін чинної завершиться. Для більшості користувачів це актуально з 10 листопада.

Перед поданням нової заявки на відстрочку важливо оновити застосунок Резерв+ до версії 1.4.3. Якщо потрібна інформація про особу міститься в державних реєстрах, відстрочка з’явиться у додатку після подання запиту.

Але буває, що система не знаходить користувача в реєстрі або виявляє помилки в особистих даних – наприклад, у прізвищі або податковому номері. Таке трапляється через помилки при заповненні реєстрів. Тоді користувач може звернутися до технічної підтримки Резерв+. Фахівці перевірять і виправлять помилку, щоб дані підтягнулися в систему й особа змогла оформити цей документ. Варто пам’ятати, що відстрочку від мобілізації надають на три місяці.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Запрацювала гаряча лінія з питань мобілізації та скарг на ТЦК

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона  +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини