У Резерв+ тестують електронні направлення на ВЛК

У Резерв+ тестують електронні направлення на ВЛК

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Міністр оборони України Рустем Умєров розповів про початок бета-тестування нового сервісу в застосунку Резерв+ – електронного направлення на військово-лікарську комісію.

«Сьогодні військовозобов’язані витрачають багато часу, отримуючи паперові направлення на ВЛК у територіальних центрах комплектування. Завдяки реформі цей процес стане простішим, зручнішим та швидшим», – наголосив Умєров.

Як працює новий сервіс?

Міністр докладно пояснив, як функціонуватиме нова система:

  1. Користувач подає запит на направлення через застосунок Резерв+.
  2. Керівник територіального центру комплектування підтверджує запит.
  3. Користувач отримує електронне сповіщення, яке містить:
    • реєстраційний номер направлення
    • адресу медичного закладу для проходження ВЛК
    • підпис керівника ТЦК.

Спершу послуга буде доступна для громадян, які бажають самостійно пройти ВЛК. Згодом ця опція стане можливою і для тих, хто отримав паперову повістку.

Як зазначив Рустем Умєров, головна мета цього етапу – перевірити функціональність сервісу разом із користувачами застосунку Резерв+. Отримані відгуки допоможуть вдосконалити систему перед її повноцінним запуском.

Долучитися до тестування може кожен охочий за посиланням.

Подальші плани: інтеграція Міноборони та МОЗ

Міністр оборони також окреслив майбутні кроки цифровізації. 

«З осені 2025 року в застосунку Резерв+ можна буде самостійно обрати медичний заклад, який має контракт із Національною службою здоров’я, для проходження огляду на придатність», – заявив Рустем Умєров.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Кабмін змінив процедуру відстрочки для родичів захисників, зниклих безвісти

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини