Новини

Iнформація для громадян

Новини

Як отримати компенсацію за облаштування робочого місця для людини з інвалідністю через портал Дія. Інфографіка

Роботодавці, які найняли людину з інвалідністю, можуть одержати через портал Дія компенсацію за облаштування її робочого місця. Докладніше в інфографіці:

Як дистанційно подати уточнення до своєї пенсійної справи

Пенсіонер має повідомити територіальний орган Пенсійного фонду, якщо в нього змінилися дані. Наприклад, отримав паспорт громадянина України нового зразка – ID-картку, змінив прізвище чи ідентифікаційний код. Таку норму передбачає стаття 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». На вебпорталі електронних послуг ПФУ можна дистанційно, тобто без відвідування органів Пенсійного фонду, подати заяву про зміну […]

Про сексуальне насильство над дітьми можна повідомити анонімно

В Україні запрацював портал StopCrime. Він призначений для звернень та повідомлень щодо сексуального насильства над неповнолітніми в онлайн-просторі.  Цю ініціативу реалізували Міністерство цифрової трансформації та Департамент кіберполіції спільно з громадською організацією «Магнолія». Повідомити про можливі випадки сексуального насильства над дітьми в інтернеті можна за допомогою спеціальної форми за посиланням. Особливість порталу в тому, що повідомлення […]

Запрацював реєстр збитків, завданих агресією росії

Розпочав роботу офіційний сайт Міжнародного реєстру збитків, спричинених російської агресії проти України.  Цей онлайн-ресурс створений за резолюцією Комітету міністрів Ради Європи від 12 травня 2023 року. Він є системою обліку заяв фізичних, юридичних осіб та держави Україна про відшкодування збитків, втрат та шкоди, заподіяних нападом росії.  Завдання Реєстру – приймати та опрацьовувати заяви та докази […]

У «Дії» з’явиться чат-бот на основі штучного інтелекту «Надія»

Мінцифри готує до запуску AI-помічника в застосунку «Дія» для спілкування з клієнтами у чаті. Про це повідомив у Телеграмі віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. «Одна з ідей, над якою працюємо, — помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія. Це буде чат-бот […]