З 1 жовтня Пенсійний фонд України проведе розрахунок житлових субсидій на опалювальний сезон 2025-2026 років.
Для більшості громадян цей процес відбудеться автоматично. Також без додаткових заяв буде визначено розмір субсидії для домогосподарств, у яких у літній період вона становила 0,00 грн.
Подавати нові документи чи звертатися до органів соціального захисту необхідно лише тим сім’ям, у яких змінилися обставини: склад домогосподарства, рівень доходів або дані про житло.
Заяву на отримання субсидії можуть подати громадяни, яким її не було призначено на неопалювальний період через наявність заборгованості. Це можливо у випадках, якщо:
- борг уже погашено;
- укладено договір про реструктуризацію заборгованості;
- питання щодо боргу оскаржено у судовому порядку.
Які документи потрібні?
Для призначення субсидії обов’язково подаються:
- заява;
- декларація (за встановленими формами).
Залежно від життєвих обставин можуть знадобитися й додаткові документи, наприклад:
- договір найму (оренди) житла – якщо заявник мешкає в орендованому помешканні;
- копія договору про реструктуризацію заборгованості – у разі її наявності;
- довідка ВПО – якщо субсидія оформлюється за місцем фактичного проживання внутрішньо переміщеної особи
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Пенсія та зарплата: чи можна отримувати обидва доходи одночасно
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь