В Україні офіційно розпочалася друга хвиля виплат за державною програмою «Зимова підтримка». Цього разу допомогу у розмірі 1 000 грн отримають ще 2,5 мільйона українців, які подали заявку через застосунок «Дія» 16 листопада. До переліку одержувачів також входять батьки, що оформлювали виплати на дітей. Загальний обсяг другої хвилі становить понад 3 млрд грн.
Перша хвиля вже охопила 1,8 млн громадян, які отримують пенсії та соціальні допомоги через Укрпошту, – кошти їм зарахували на спеціальні рахунки разом із регулярними виплатами. Ще 1,7 млн користувачів Дії, які подали заявки 15 листопада, отримали тисячу гривень на картку «Національний кешбек».
Українці активно використовують отримані кошти: загальна сума витрат уже досягла 473 млн грн. Найчастіше допомогу спрямовують на оплату комунальних послуг, придбання книг, українських ліків та благодійність.
Однією з ключових умов програми залишається фактичне перебування на території України – громадяни, які перебувають за кордоном або на тимчасово окупованих територіях, не можуть отримати виплату.
Як подати заявку
Подати заявку можна двома способами:
- онлайн у застосунку «Дія»;
- у будь-якому з понад 26 000 відділень Укрпошти.
Після зарахування коштів користувачі «Дії» отримають сповіщення в застосунку, а ті, хто звертався до Укрпошти, – SMS.
Прийом заявок триватиме до 24 грудня 2025 року.
Для тих, хто не може особисто відвідати відділення, працює гаряча лінія Укрпошти 0 800 300 545 – поштар допоможе оформити заявку. На прифронтових територіях це можна зробити через мобільні відділення.
На що можна витратити допомогу
Гроші, отримані за програмою «Зимова підтримка», уже зараз дозволено використовувати для:
- оплати комунальних послуг,
- купівлі українських ліків і книг,
- поштових послуг,
- благодійності.
Невдовзі перелік доповнять харчові продукти.
Кошти на картці «Національний кешбек» потрібно витратити до 30 червня 2026 року. Виплати також можна використати у відділеннях Укрпошти.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Одноразова допомога 1 000 грн: старт програми – 15 листопада 2025 року та «Зимова підтримка»: коли та як оформити виплату через Укрпошту
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь