Пенсіонер має повідомити територіальний орган Пенсійного фонду, якщо в нього змінилися дані. Наприклад, отримав паспорт громадянина України нового зразка – ID-картку, змінив прізвище чи ідентифікаційний код. Таку норму передбачає стаття 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
На вебпорталі електронних послуг ПФУ можна дистанційно, тобто без відвідування органів Пенсійного фонду, подати заяву про зміну даних, які можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Як це зробити?
1. На вебпорталі Фонду у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку «Вхід» та авторизуйтесь за допомогою електронного підпису.
2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Щодо пенсійного забезпечення» оберіть опцію «Внесення змін до пенсійної справи».
3. У вікні, що відкриється, з переліку заяв оберіть потрібну: про зміну способу виплати пенсії, зміну банківських реквізитів, переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк, зміну паспортних даних тощо. Натисніть на обране вікно.
4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, перевірте записи та відредагуйте за потреби.
5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують зміни.
6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних.
7. Сформуйте заяву, підпишіть її електронним підписом і надішліть до Фонду.
8. Результати опрацювання заяви зявляться у розділі «Мої звернення».
Читайте також: Як додати пенсійне посвідчення в «Дію»
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь