Послуги єОселя: куди звертатись та які документи потрібні

Послуги єОселя: куди звертатись та які документи потрібні

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар
Джавеліна Байрактар

Верховна Рада України ухвалила законопроєкт, який розширив можливості українців при купівлі нового житла у кредит за програмою єОселя. 

Для першого внеску можна буде використати сертифікат за державною програмою єВідновлення. 

Скористатися цією програмою буде можливо після того, як закон підпише президент України й документ набуде чинності.

Хто може отримати послугу

  • Військовослужбовці за контрактом, захисники України, силовики та члени їхніх сімей.
  • Медичні працівники, фахівці та професіонали закладів охорони здоров’я державної та комунальної форм власності.
  • Педагогічні працівники закладів освіти державної та комунальної форм власності.
  • Наукові та науково-педагогічні працівники закладів освіти й наукових установ державної та комунальної форм власності.

Умови участі у програмі:

  • громадяни України;
  • старші за 18 років на дату оформлення кредиту;
  • не старші 70 років на дату погашення;
  • платоспроможні;
  • не маєте власного житла зовсім або воно:

 – менше за 52,5 метра квадратного + 21 «квадрат» на кожного наступного члена сім’ї додатково (чоловік або дружина, неповнолітні діти, які проживають із вами)

– розташоване в районі бойових дій або на тимчасово окупованій території

  • не фігуруєте в санкційних списках;
  • не берете участь в інших державних програмах із забезпечення житлом.

Як обрати житло

  • Тип: квартира в багатоквартирному житловому будинку (крім державної чи комунальної форм власності) або майнові права на квартиру, що будується.
  • Площа: з розрахунку 52,5 метра квадратного на одну особу + 21 «квадрат» на кожного наступного члена сім’ї додатково (чоловік чи дружина, неповнолітні діти, які проживають з вами).
  • Розташування: на території України, за винятком тимчасово окупованої території та районів бойових дій.
  • Експлуатація: житло в обласних центрах має бути нове або здане в експлуатацію не більше як 10 років тому.

Де, крім застосунку «Дія», можна подати заяву на участь у програмі

Тільки в застосунку «Дія».

Які документи необхідно підготувати для подання заяви

  • Заяву подають через «Дію», тобто це електронна процедура. Але можуть знадобитися такі паперові документи: свідоцтва про народження дітей, якщо ці документи ще не додані в «Дію»; документи на право власності житлової нерухомості – за умови, що ці дані не підтягнулися з реєстру; дані про суми чистого доходу за останні три місяці, після сплати податків.
  • Після вибору конкретної пропозиції банку надійде перелік оригіналів документів, необхідних для перевірки.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Яка сума компенсації за знищене житло

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини