У яких випадках людям, які скористалися додатком Резерв+, слід іти до ТЦК, пояснив офіцер Управління інформаційних технологій Міноборони Ігор Рева.
Застосунок Резерв+ рекомендує людині йти до ТЦК у двох випадках: якщо в Реєстрі військовозобов’язаних «Оберіг» немає відмітки, що людина стоїть на обліку, або коли зафіксоване порушення правил військового обліку.
«Після візиту до ТЦК обидва ці кейси мають бути вирішені. Оператор ТЦК обовʼязково має внести ці дані в електронний реєстр. Після оновлення документа в застосунку людина отримує електронний військово-обліковий документ, який має таку ж юридичну силу», – зазначив представник Міноборони.
Якщо ж після відмітки ТЦК в електронному реєстрі застосунок все одно показує «дані не знайдено», це або вкралася помилка під час внесення в реєстр податкового номера, або ТЦК «внесли картку й утворився дубль».
Така проблема вирішується подачею заявки в застосунку, додає офіцер Управління інформаційних технологій.
За словами Ігоря Реви, проблема з відображенням даних утворилася, оскільки на початку повномасштабного вторгнення картотеки були евакуйовані, частина ТЦК виявилися на окупованій території, частина паперів втратилась. При зацифруванні паперових справ – перенесенні інформації з карток у систему – працівник міг механічно помилитися в імені або податковому номері особи. Та й сама якість даних у паперових картотеках була низька.
Команда з цифровізації Міноборони також планує інтегрувати в систему військового обліку Електронну систему охорони здоров’я, щоб підтягувалися діагнози та медичні документи.
«Це важливий крок, який ми маємо зробити разом з іншими колегами й міністерствами. Працюємо», – зазначила заступниця міністра оборони з цифровізації Катерина Черногоренко.
У першій декаді липня, за її словами, слід чекати новин стосовно електронного бронювання працівників критично важливих підприємств.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Кабмін затвердив електронні військово-облікові документи
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь