Захист прав споживачів: як працює гарантія на сезонне взуття в Україні

Захист прав споживачів: як працює гарантія на сезонне взуття в Україні

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів роз’яснила, коли розпочинається гарантійний строк на сезонне взуття.

Гарантійний строк – це період, протягом якого виробник або продавець гарантує безоплатний ремонт чи заміну товару у випадку виявлення дефектів. Тривалість гарантії на взуття зазвичай складає не менше 30 днів і визначається виробником або продавцем.

У Держпродспоживслужбі звернули увагу, що для сезонних товарів, таких як взуття, гарантійний строк розпочинається з початку відповідного сезону:

  • для зимового асортименту – з 15 листопада по 15 березня;
  • для весняно-осіннього – з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада;
  • для літнього – з 15 травня по 15 вересня.

Отже, якщо споживач придбав зимове взуття влітку, він може звернутися з претензією щодо його якості з початку зимового сезону, тобто з 15 листопада. Продавець зобов’язаний прийняти заяву в межах гарантійного строку.

При цьому в службі нагадують, що гарантія не поширюється у випадках, якщо споживач порушив правила експлуатації, догляду чи зберігання взуття, або ж є наявність механічних пошкоджень, таких як опіки, порізи, проколи чи деформації внаслідок неправильного носіння, чи дії хімічних речовин.

Якщо ж права споживача порушуються, і суб’єкт господарювання відмовляється виконувати законодавчі вимоги, споживачі мають право звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби для захисту своїх прав.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:  Скільки часу є у клієнта на відмову від обміну валюти

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона  +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини