Проходження МСЕК: які документи затвердив уряд

Проходження МСЕК: які документи затвердив уряд

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Нещодавно уряд України затвердив перелік документів, які необхідні для проходження медико-соціальної експертної комісії (МСЕК). Це рішення впорядковує процес встановлення інвалідності, визначення ступеня працездатності та розробки реабілітаційних програм для осіб, які потребують таких послуг.

Основними документами, які подають пацієнти для проходження МСЕК, є:

  • паспорт громадянина України, або витяг з реєстру територіальної громади, якщо пред’являється ID-картка;
  • довідка про присвоєння реєстраційного номера платника податків;
  • для чоловіків віком від 18 до 60 років – військовий квиток, посвідчення про приписку або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного;
  • для осіб, позбавлених свободи внаслідок збройної агресії проти України або інтернованих у нейтральних державах – довідка про перебування у місцях несвободи.

Окрім загальних документів, лікарські консультативні комісії подають такі медичні документи:

  • направлення на МСЕК;
  • виписки з медичної картки, що стосуються захворювання;
  • результати обстежень, що підтверджують діагноз;
  • план реабілітації (медичної, професійної та індивідуальної);
  • документи, які підтверджують інвалідність та її причинний зв’язок;
  • документи, що підтверджують безперервну тимчасову непрацездатність протягом чотирьох місяців.

Окремі зміни торкаються військовослужбовців. Відтепер причинний зв’язок інвалідності та ступінь втрати працездатності для колишніх військових визначають на основі документів, виданих військово-лікарською комісією (ВЛК), таких як довідка ВЛК, свідоцтво про хворобу або протокол засідання штатної комісії. Ступінь втрати працездатності встановлюється після завершення лікування, а на основі цих даних МСЕК розроблятиме програму реабілітації.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:  Цивільні з пораненнями через вибухи зможуть отримати статус інваліда війни

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона  +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини