Для отримання субсидії на житлово-комунальні послуги особи, які проживають в орендованому житлі, повинні подати заяву та договір найму. Ці документи підписують і наймач, і наймодавець, або їхні законні представники. Документи можна подавати в паперовій або електронній формі з обов’язковим підтвердженням особи – для цього потрібно надати документ або використати кваліфікований електронний підпис.
Додаткові документи
Залежно від життєвих обставин може виникнути потреба в додаткових документах. Зокрема це:
- Документи, що підтверджують правовий статус заявника:
- довіреність або інші документи, що підтверджують повноваження законного представника
- рішення суду про розірвання шлюбу, встановлення режиму окремого проживання подружжя, стягнення аліментів, визначення місця проживання дитини тощо.
- Документи, що підтверджують право розпоряджатися житлом. Наприклад, договір власності, виписка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
- Документи, що мають суттєве значення для призначення субсидії:
- підтвердження фактичного складу домогосподарства на дату подання заяви
- підтвердження того, що відсутні обставини, які виключають право на отримання субсидії.
Куди подавати документи?
Наймач та наймодавець можуть подати документи в один із таких способів:
- До органів Пенсійного фонду України
- у відділах обслуговування громадян
- через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України
- через мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
- До центрів надання адміністративних послуг.
- До уповноважених банків, які погодилися на прийом, обробку та передачу документів Пенсійному фонду України. Перелік таких банків є на сайтах Міністерства соціальної політики та Пенсійного фонду України.
- В електронній формі через Соціальний вебпортал електронних послуг Мінсоцполітики (за наявності технічної можливості).
Зверніть увагу, що право на субсидію визначається індивідуально, залежно від поданих документів та відповідності заявника умовам призначення допомоги.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Житлова субсидія та компенсація за оренду: що потрібно знати переселенцям
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь