Пенсіонери повинні вчасно повідомляти Пенсійний фонд України про будь-які зміни, що можуть вплинути на розмір їхньої пенсії. У разі невиконання цього обов’язку, їх можуть оштрафувати. Це передбачає стаття 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
Звернення до ПФУ є обов’язковим у таких випадках:
- отримання ID-картки замість паспорта старого зразка;
- отримання нового паспорта в разі втрати старого;
- зміна прізвища, ім’я чи по батькові;
- отримання нового реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП);
- зміна місця постійної реєстрації;
- працевлаштування чи звільнення з роботи.
Про ці зміни пенсіонер повинен повідомити протягом десяти днів із моменту їх виникнення. Якщо буде встановлено, що людина повідомила невчасно або не в повному обсязі й отримала внаслідок цього надмірні виплати, ПФУ має право утримувати до 20 відсотків від її пенсії до повного повернення неправомірно отриманих коштів.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Онлайн оформлення виплат для одиноких батьків: покрокова інструкція
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь