Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» надала роз’яснення щодо ситуацій, коли кошти за газ помилково сплатили не на той рахунок. У фейсбуці розповіли про основні причини таких помилок і надали алгоритм для повернення грошей.
Найпоширеніші причини помилкових зарахувань:
- не зазначений особовий рахунок під час оплати
- некоректне або неповне призначення платежу
- переказ на сторонній розрахунковий рахунок.
Попри це компанія заспокоює клієнтів: ситуація виправна. Якщо гроші пішли не туди — їх можна повернути або перекинути на правильний рахунок. Для цього споживачеві потрібно:
- Подати заяву довільної форми про повернення або перенесення коштів.
- Додати копії паспорта та ідентифікаційного коду.
- Додати фото банківської квитанції (чек із термінала не підходить), що підтверджує оплату.
Пакет документів можна надіслати:
- електронною поштою
- на поштову адресу: 25009, м. Кропивницький, вул. Соборна, 1А, ТОВ «ГК «Нафтогаз України».
Якщо гроші потрібно повернути на банківську картку, слід додати довідку з реквізитами рахунку.
Якщо ж мова про перенесення коштів на власний особовий рахунок, слід подати окрему заяву на перенесення.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Як виплачуватимуть допомогу до Дня Незалежності у 2025 році
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь