Уряд ухвалив зміни, які розширюють можливості інформування пацієнтів через Електронну систему охорони здоров’я (ЕСОЗ). Відтепер медичні повідомлення можна буде отримувати не лише через СМС, а й через застосунок «Дія» або Viber. Це зробить комунікацію з медичною системою зручнішою та надійнішою.
Які повідомлення будуть доступні у «Дії» та Viber?
Завдяки нововведенню пацієнти зможуть отримувати:
✅ Номер е-рецепта та код його погашення
✅ Код е-направлення до лікаря чи спеціаліста
✅ Коди підтвердження для надання доступу до даних або створення плану лікування
Як працюватиме новий процес інформування?
🔹 Сповіщення через «Дію»
Якщо пацієнт має застосунок «Дія», першочергово повідомлення надійде саме туди. Якщо його не вдасться відправити, система автоматично спробує надіслати сповіщення в Viber.
🔹 Сповіщення через Viber
Повідомлення надходитимуть на номер телефону, який пацієнт використовує для реєстрації в ЕСОЗ.
🔹Сповіщення через СМС
Якщо пацієнт не має «Дії» чи Viber, повідомлення надійде через СМС.
Що робити, якщо пацієнт не має телефону?
Для осіб, які не користуються мобільним зв’язком, процес не зміниться. Вони зможуть отримати інформаційну довідку з необхідними даними для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за електронним направленням.
Також для дітей та недієздатних осіб повідомлення надходитимуть батькам або законним представникам через доступний канал зв’язку.
Коли запрацюють оновлення?
Міністерство охорони здоров’я повідомляє, що наразі тривають внутрішні тестування push-сповіщень від ЕСОЗ у «Дії» та Viber. Функція буде впроваджена найближчим часом і працюватиме автоматично.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Послуги лікарів стануть платними
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь