У застосунку Резерв+ запустили онлайн-сервіс, який дозволяє студентам і особам з інвалідністю оформити відстрочку від мобілізації. Нову версію Резерв+ вже можна завантажити в AppStore та PlayMarket. Але, як показує практика, у деяких користувачів виникли труднощі з оформленням.
Є кілька причин, чому не вдається оформити відстрочку в застосунку Резерв+. Розглянемо ці причини та способи їх вирішення.
1️. Не оновлено застосунок
- Причина: У вас може бути стара версія Резерв+.
- Рішення: Перевірте та оновіть застосунок до останньої версії через App Store або Google Play, щоб скористатися всіма доступними функціями.
2️. Відсутність інформації в реєстрі
- Причина: Якщо застосунок не генерує військово-обліковий документ із QR-кодом, це означає, що ваші дані не занесені в реєстр.
- Рішення: Зверніться до територіального центру комплектування за місцем обліку, щоб вони внесли вашу інформацію в реєстр.
3️. Перебуваєте на обліку як призовник
- Причина: Призовникам відстрочку не оформляють, бо вони не підлягають мобілізації.
- Рішення: Якщо ви призовник, відстрочка вам не потрібна. Чекайте на оголошення призову на базову військову службу або поки не набудете статусу військовозобов’язаного.
4️. Інформація не внесена до реєстру військового обліку
- Причина: У реєстрі може не бути інформації про ваше перебування на військовому обліку.
- Рішення: Якщо ви не стоїте на обліку — зверніться до ТЦК, щоб зробити це. Якщо облік є, але даних немає в реєстрі, – зверніться в ТЦК для внесення даних.
5️. Виключення з військового обліку через непридатність
- Причина: Особа, якій встановлено статус «виключений через непридатність», не підлягає мобілізації.
- Рішення: У такому випадку відстрочка не потрібна, вас не можуть призвати до війська.
6️. Інвалідність не зареєстрована в Пенсійному фонді України
- Причина: Застосунок Резерв+ інтегрується з реєстром Пенсійного фонду й дозволяє оформити відстрочку лише тим, хто отримує пенсію за інвалідністю.
- Рішення: Якщо ви не отримуєте пенсію за інвалідністю, ви не зможете оформити відстрочку онлайн, потрібно звертатися в ТЦК.
7️. Строк дії пенсійного посвідчення сплив
- Причина: Якщо інвалідність була встановлена на певний строк і він завершився, ваші дані не будуть враховані в системі.
- Рішення: Пройдіть повторну медичну комісію (МСЕК) для підтвердження інвалідності або звертайтесь до ТЦК для оформлення відстрочки в паперовій формі.
8️. Маєте довічну (безстрокову) інвалідність
- Причина: Зараз у програмі Резерв+ є помилка – статус осіб із довічною інвалідністю програма сприймає як прострочений.
- Рішення: Це технічна проблема, тому доведеться чекати виправлення помилки в застосунку або оформити відстрочку через ТЦК у паперовій формі.
9. Система не знаходить вас у реєстрі або виявляє помилки в особистих даних
- Причина: Таке трапляється через помилки при заповненні реєстрів.
- Рішення: Зверніться до технічної підтримки Резерв+. Фахівці перевірять і виправлять помилку, щоб дані підтягнулися в систему. І спробуйте знову оформити документ.
Чи можна отримати довідку про відстрочку, оформлену через Резерв+
Постанова Кабінету Міністрів України №560 передбачає видачу довідки про відстрочку лише у випадках, коли рішення ухвалює комісія при ТЦК.
Звертаємо увагу, що при оформленні відстрочки через Резерв+ документи не розглядає комісія, а рішення не потребує участі ТЦК. Тож у таких випадках видача довідки не передбачена.
У разі оформлення відстрочки через Резерв+ підтвердженням є запис в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів, який відображається у військовому електронному обліковому документі, в розділі «відстрочка». І це єдине офіційне підтвердження відстрочки.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Уряд змінив строки виплат допомоги родичам зниклих безвісти захисників
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь