Відтепер громадяни можуть подати електронне звернення до Міністерства внутрішніх справ України через портал «Єдине вікно для громадян». Це має спростити процес комунікації з МВС та зробить його доступнішим.
Завдяки сервісу громадяни можуть створити та надіслати звернення за кілька кліків, не витрачаючи час на відвідування установ. Сервіс дозволяє подавати звернення з будь-якого місця, де є доступ до інтернету. Послуга працює цілодобово, без вихідних. Кожен користувач може відстежувати статус розгляду свого звернення у кабінеті громадянина на порталі.
Як подати звернення?
- Авторизуйтеся на порталі «Єдине вікно для громадян».
- Оберіть послугу «Подання електронного звернення».
- Заповніть форму, вказавши необхідні дані.
- Підпишіть звернення та надішліть його.
Ваше звернення автоматично надійде до МВС, де його розглянуть у встановлені законом терміни.
Як перевірити статус звернення?
Переглянути статус можна у кабінеті громадянина на порталі «Єдиного вікна». Там же буде доступна відповідь, яку можна завантажити або видрукувати.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Термін проходження ВЛК для обмежено придатних продовжили до червня
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь