Коли лікар виписує електронний рецепт, пацієнт отримує смс-повідомлення з номером та кодом для його погашення. Але буває, що людині не прийшли ці повідомлення.
Таке може статися з кількох причин. Якщо під час реєстрації в Електронній системі охорони здоров’я ви вказали неправильний номер телефону або змінили його. Тоді ці дані треба внести в систему – для цього слід подати заявку через онлайн-форму на сайті НСЗУ.
Інша причина – якщо під час реєстрації ви обрали офлайн-метод аутентифікації – тобто через документи. В такому випадку лікар має надрукувати інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення.
За бажанням ви можете змінити метод аутентифікації, щоб смс-повідомлення від Електронної системи охорони здоров’я, зокрема й про рецепти, надходили на телефон.
Також лікар може відправити пацієнту повідомлення повторно.
Читайте також: Як отримати електронний рецепт дистанційно
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.
Залишити відповідь