Що робити, якщо не прийшло повідомлення з номером е-рецепта

Що робити, якщо не прийшло повідомлення з номером е-рецепта

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Коли лікар виписує електронний рецепт, пацієнт отримує смс-повідомлення з номером та кодом для його погашення. Але буває, що людині не прийшли ці повідомлення. 

 Таке може статися з кількох причин. Якщо під час реєстрації в Електронній системі охорони здоров’я ви вказали неправильний номер телефону або змінили його. Тоді ці дані треба внести в систему – для цього слід подати заявку через онлайн-форму на сайті НСЗУ

Інша причина – якщо під час реєстрації ви обрали офлайн-метод аутентифікації – тобто через документи. В такому випадку лікар має надрукувати інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення. 

За бажанням ви можете змінити метод аутентифікації, щоб смс-повідомлення від Електронної системи охорони здоров’я, зокрема й про рецепти, надходили на телефон.

Також лікар може відправити пацієнту повідомлення повторно.

Читайте також: Як отримати електронний рецепт дистанційно

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини