У «Дії» тепер можна подати нову заяву на компенсацію без очікування розгляду попередньої, якщо житло постраждало повторно

У «Дії» тепер можна подати нову заяву на компенсацію без очікування розгляду попередньої, якщо житло постраждало повторно

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар
Джавеліна Байрактар

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив, що в застосунку «Дія» оновлено можливості програми єВідновлення – відтепер користувачі можуть подавати нову заяву на компенсацію, якщо їхнє житло знову постраждало від російських обстрілів.

Через безперервні атаки ворога трапляються випадки, коли снаряди вдруге влучають у вже пошкоджені будинки чи квартири. У Мінцифри спростили процес отримання повторної компенсації – без очікування завершення розгляду попередньої заяви.

Як подати нову заяву:

  1. Відкрити в застосунку «Дія» розділ «Звіт про ремонт» за попередньою заявою, яка ще перебуває в обробці.
  2. Обрати опцію «Майно було пошкоджено повторно».
  3. Подати нове повідомлення про пошкодження та нову заяву на компенсацію.

Після цього комісія приїде лише один раз, щоб оцінити нові руйнування, визначити розмір компенсації та закрити попередню заяву.

Перед поданням нової заявки користувачеві слід переконатися, що картка єВідновлення з попередньої компенсації закрита. Якщо цього не зроблено, система автоматично нагадає про необхідність завершити процес. Невикористані кошти повернуться до державного бюджету. Для отримання наступної компенсації потрібно відкрити новий рахунок.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: 1000 гривень «зимової підтримки» можна оформити з 15 листопада

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини