Як отримати картку платника податків за кордоном

Як отримати картку платника податків за кордоном

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Багато українців під час евакуації за кордон втратили картку платника податків. Процедура відновлення нескладна, хоч і може зайняти деякий час. У Мінреінтеграції розповіли, як отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.

Які потрібні документи?

  1. Заповнена заява за формою  № 5ДР.
  2. Копія паспорта з чітким зображенням документа.

Де отримати картку платника податків?

– особисто в закордонній дипломатичній установі України;

– за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилають поштою);

– через представника в українській податковій.

Щоб картку платника податків отримав представник, необхідно мати такі документи:

• довіреність;

• документ, що посвідчує особу представника;

• копію документа, що посвідчує особу довірителя.

Читайте також: Як змінити ім’я за кордоном

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Телеграм, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини