Міністерство розвитку громад та територій України надало роз’яснення щодо зміни реквізитів у заявці на єВідновлення.
Механізм внесення змін залежить від того, як була подана заява: через застосунок «Дія», на порталі «Дія» – тобто на сайті, в центрі надання адміністративних послуг.
Як діяти в кожному із цих випадків:
- Подання через застосунок «Дія». Якщо заява оформлена через мобільний застосунок «Дія», заявник отримає сповіщення, що банк відхилив платіж. Після цього людина зможе оновити реквізити в застосунку, без додаткових звернень.
- Подання через портал «Дія». Якщо заяву подавали на порталі «Дія», повідомлення про проблему з реквізитами надійде на електронну пошту користувача. Щоб внести зміни, потрібно зайти в особистий кабінет на порталі й оновити реквізити в уже поданій заявці.
- Подання через ЦНАП. Якщо особа оформляла заяву в центрі надання адміністративних послуг, для зміни реквізитів заявнику або його представнику потрібно звернутися до будь-якого ЦНАПу, незалежно від місця подання початкової заяви.
Важливо: для можливості коригування реквізитів заявникові треба мати активний рахунок єВідновлення в одному з банків, які є партнерами програми.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Який договір потрібен переселенцям для отримання субсидії на оренду
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь