У персональному кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював сервіс «Моя ідентифікація».
Цей інструмент дозволяє перевірити, чи пройшов користувач ідентифікацію – важливу умову для нарахування пенсійних виплат. У відповідному розділі відображається дата останньої ідентифікації та джерело, через яке вона була здійснена (наприклад, банк, установа тощо).
Як скористатися сервісом «Моя ідентифікація»?
- Зайдіть на портал електронних послуг ПФУ: www.portal.pfu.gov.ua
- Авторизуйтесь за допомогою КЕП, Дія.Підпису або через систему ID.GOV.UA та увійдіть до свого кабінету.
- У лівому меню оберіть розділ «Моя ідентифікація».
Якщо ви пенсіонер, але сервіс не з’явився у меню – оновіть сторінку клавішею F5.
Якщо ідентифікація не проводилася або не обов’язковою для конкретної особи, поля «Дата» та «Джерело» залишатимуться порожніми.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Як перевірити розмір своєї пенсії, не виходячи з дому: інструкція
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь