Новий сервіс «Моя ідентифікація» запрацював на порталі Пенсійного фонду

Новий сервіс «Моя ідентифікація» запрацював на порталі Пенсійного фонду

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

У персональному кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював сервіс «Моя ідентифікація».

Цей інструмент дозволяє перевірити, чи пройшов користувач ідентифікацію – важливу умову для нарахування пенсійних виплат. У відповідному розділі відображається дата останньої ідентифікації та джерело, через яке вона була здійснена (наприклад, банк, установа тощо).

Як скористатися сервісом «Моя ідентифікація»?

  1. Зайдіть на портал електронних послуг ПФУ: www.portal.pfu.gov.ua
  2. Авторизуйтесь за допомогою КЕП, Дія.Підпису або через систему ID.GOV.UA та увійдіть до свого кабінету.
  3. У лівому меню оберіть розділ «Моя ідентифікація».

Якщо ви пенсіонер, але сервіс не з’явився у меню – оновіть сторінку клавішею F5.

Якщо ідентифікація не проводилася або не обов’язковою для конкретної особи, поля «Дата» та «Джерело» залишатимуться порожніми.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Як перевірити розмір своєї пенсії, не виходячи з дому: інструкція

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини