На початку жовтня Міністерство цифрової трансформації повідомило про старт нової послуги в застосунку «Дія».
Це послуга для українців, які мають вклади в банках, що збанкрутіли й ліквідуються.
Переліком таких фінансових установ знайдете за посиланням.
Скористатись послугою можна, якщо у вас є:
– верифікований номер платника податків у застосунку «Дія»;
– ID-картка або біометричний паспорт для виїзду за кордон.
Також треба відкрити картку єПідтримка в одному з банків-партнерів Фонду гарантування вкладів: Universal Bank/monobank, ПриватБанк, Укргазбанк, ПУМБ та Ідея Банк.
Як скористатися послугою:
1. Завантажте застосунок «Дія» на мобільний або оновіть його. Авторизуйтеся.
2. У меню «Послуги» оберіть «Повернення вкладів».
3. Оберіть збанкрутілий банк, у якому маєте вклад, та подайте заяву. Якщо ви маєте вклади в кількох банках, що ліквідуються, варто подати окремі заяви щодо кожного вкладу.
4. Зазначте дані карти єПідтримка.
5. Перевірте відомості про заявника, за потреби – дозаповніть їх.
6. Підпишіть заяву.
Строк обробки заяви — три робочі дні.
Гроші будуть повернуті з Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
Додаткові запитання можна задати представникам Фонду гарантування вкладів фізичних осіб за телефонами:
0 800 105 800
+38 (044) 333 36 55.
Читайте також: Програма «Віднови дім»: як отримати до 7,2 мільйона гривень на відбудову житла
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (066) 945 65 60.
Залишити відповідь