Мінцифри готує до запуску AI-помічника в застосунку «Дія» для спілкування з клієнтами у чаті.
Про це повідомив у Телеграмі віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
«Одна з ідей, над якою працюємо, — помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія. Це буде чат-бот нового покоління, який спілкуватиметься людяною мовою і допоможе розв’язати нескладну проблему», – йдеться у повідомленні.
За словами Федорова, для створення AI-помічника в міністерстві використовують технологію однієї з провідних міжнародних компаній. Основними перевагами чат-бота будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії».
«Зараз якість відповідей AI-помічника мене влаштовує на 80 відсотків, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість. Працюємо й над цим. Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для усього світу», – додав віцепрем’єр.
Нагадаємо, у Міністерстві цифрової трансформації розпочали модернізацію порталу «Дія». До кінця року планують адаптувати його під вимоги цифрової доступності, в тому числі для людей із вадами зору та слуху.
Читайте також: Як додати пенсійне посвідчення в «Дію»
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь