У «Дії» з’явиться чат-бот на основі штучного інтелекту «Надія»

У «Дії» з’явиться чат-бот на основі штучного інтелекту «Надія»

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар
Джавеліна Байрактар

Мінцифри готує до запуску AI-помічника в застосунку «Дія» для спілкування з клієнтами у чаті.

Про це повідомив у Телеграмі віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

«Одна з ідей, над якою працюємо, — помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія. Це буде чат-бот нового покоління, який спілкуватиметься людяною мовою і допоможе розв’язати нескладну проблему», – йдеться у повідомленні.

За словами Федорова, для створення AI-помічника в міністерстві використовують технологію однієї з провідних міжнародних компаній. Основними перевагами чат-бота будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії».

«Зараз якість відповідей AI-помічника мене влаштовує на 80 відсотків, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість. Працюємо й над цим. Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для усього світу», – додав віцепрем’єр.

Нагадаємо, у Міністерстві цифрової трансформації розпочали модернізацію порталу «Дія». До кінця року планують адаптувати його під вимоги цифрової доступності, в тому числі для людей із вадами зору та слуху.

Читайте також:  Як додати пенсійне посвідчення в «Дію»

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини