Після відмови на субсидію: 14 днів на внесення змін у документи

Після відмови на субсидію: 14 днів на внесення змін у документи

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

В Україні українці можуть отримати відмову в призначенні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг у низці випадків, зокрема через неповноту або некоректність поданих документів. Проте, це не означає, що субсидію не вдасться оформити взагалі, після виправлення виявлених помилок або уточнення даних, заяву можна подати повторно.

У разі відмови на отримання субсидії громадянам надається 14 днів для виправлення документів або внесення необхідних змін. Після цього Пенсійний фонд України розглядає оновлені дані й ухвалює остаточне рішення, про яке заявника повідомляють окремо.

Для більшості громадян, які вже отримували субсидію під час опалювального сезону, Пенсійний фонд автоматично перераховує її розмір для неопалювального періоду (з 1 травня по 30 вересня), без необхідності повторного звернення. Однак, якщо в отримувача відбулися зміни в сімейному складі або майновому стані, потрібно звернутися до органів Пенсійного фонду для актуалізації даних.

На сьогодні в Україні діє спрощений механізм подачі заяв на субсидію. Це полегшує процес для громадян, оскільки Пенсійний фонд використовує інформацію з державних реєстрів для оформлення заяви та декларації. Подати звернення можна кількома зручними способами:

  • особисто або поштою до сервісних центрів Пенсійного фонду України;
  • через портал електронних послуг, обравши опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  • за допомогою мобільного додатку Пенсійного фонду;
  • у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП);
  • через уповноважених осіб органів місцевого самоврядування.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм- канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:  Субсидії 2024: кому потрібно подавати нову заяву

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини