Як отримати витяг із Реєстру про смерть

Як отримати витяг із Реєстру про смерть

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Витяг із Державного реєстру актів цивільного стану про смерть – це офіційний документ, який підтверджує факт державної реєстрації смерті особи.

У яких випадках може знадобитися витяг із Реєстру

Витяг із Реєстру може знадобитися у низці ситуацій, зокрема для:

  • оформлення спадщини;
  • отримання пенсій або інших соціальних виплат;
  • внесення змін до документів;
  • розв’язання інших юридичних питань: оформлення візи, отримання страховки, розірвання шлюбу тощо.

Як отримати витяг із Реєстру

Є два основні способи отримати витяг із Реєстру:

1. Офлайн

  • Звернутися до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).
  • Необхідно мати: 
    • паспорт або паспортний документ;
    • документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки з померлою особою (наприклад, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб).
  • Витяг із Реєстру видадуть протягом кількох хвилин.

2. Онлайн

  • За допомогою Єдиного порталу державних послуг «Дія».
  • Необхідно мати електронний підпис.
  • Після подання заяви та необхідних документів витяг із Реєстру буде доступний для завантаження в електронному вигляді.
  • Також можна замовити друкований екземпляр витягу з доставкою поштою.

Хто може отримати витяг із Реєстру

Витяг із Реєстру видають:

  • другому з подружжя;
  • батькам;
  • дітям;
  • братам і сестрам;
  • онукам;
  • діду, бабі та іншим родичам померлої особи.

Важливо! Для отримання витягу з Реєстру необхідно пред’явити паспорт або паспортний документ, а також документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки з померлим.

Витяг із Реєстру можна отримати протягом необмеженого часу. У разі втрати документа – вам видадуть дублікат.

Якщо з моменту реєстрації смерті минуло 75 років, зверніться до Державного архіву області.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:  Оформлення довідки про місце проживання: покрокова інструкція

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини