Людина, яка втратила роботу, може звернутися до будь-якого зручного для неї центру зайнятості.
Зареєструватися в центрі зайнятості можна двома способами:
• особисто, під час відвідування центру;
• через вебпортал електронних послуг «Дія».
У разі відвідування центру необхідно надати такі документи:
1. Паспорт, електронний паспорт або інший документ, що підтверджує громадянство України. Для іноземців – посвідка на проживання.
2. Номер платника податків або його електронну версію. Крім осіб, які відмовилися від її отримання та мають відмітку в паспорті.
3. Документ про освіту, за наявності.
4. Документ або відомості з електронної трудової книжки, які підтверджують, що ви не маєте роботи.
5. Військовий квиток – для військовозобов’язаних.
Для реєстрації через портал «Дія» необхідно зробити такі кроки:
• Авторизуватися на порталі.
• Вибрати розділ «Отримання статусу безробітного».
• Заповнити форму та додати копії електронних документів.
• Підписати заяву електронним підписом.
• Очікувати повідомлення з центру зайнятості.
Читайте також: Які документи на субсидію треба подати пенсіонеру, який не працює
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38066 94 56 560.
Залишити відповідь