З 14 грудня оформити посвідчення водія або зареєструвати автівку українці можуть двома способами: отримати діджитал-документ онлайн або замовити пластикову картку. Як це зробити? Дивіться в інфографіці.
Схожi новини

Які документи потрібні для оформлення допомоги дітям у разі несплати аліментів
В Україні діти, які не отримують аліменти від одного з батьків, мають право на державну допомогу. Щоб скористатися такою підтримкою, родині необхідно звернутися до органів Пенсійного фонду України та подати відповідний пакет документів. Зокрема, до заяви обов’язково додаються: копія свідоцтва про народження дитини; декларація про доходи та майновий стан осіб, які звертаються за призначенням допомоги; […]

70% перших витрат — за державою: стартувала нова підтримка у програмі «єОселя»
З 10 вересня 2025 року держава запустила спеціальний інструмент підтримки внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та громадян, що мешкають на прифронтових територіях. Новий механізм у межах програми «єОселя» передбачає компенсацію значної частини витрат на іпотеку. За умовами програми: держава відшкодовує 70% першого внеску (але не більше 30% від вартості житла); покриває 70% щомісячних платежів протягом першого […]

Орендар не платить за землю: що робити власнику
Кожен власник землі хоче бути впевненим, що його ділянка приносить стабільний дохід. Але іноді орендарі перестають платити або починають «годувати обіцянками». Це не лише неприємно, а й загрожує серйозними фінансовими втратами. Важливо діяти правильно й без зволікань – тоді шанси відстояти свої права значно зростають. 1. Перевірте договір. Наприклад, власниця паю виявила, що її орендар […]

Втрата паспорта: куди звертатися та які документи потрібні
Втратити паспорт – ситуація неприємна й стресова. Але діяти потрібно швидко та правильно, щоб захистити себе від можливих ризиків. 🔹 Крок перший — поліція. Одразу зверніться до найближчого відділку та подайте заяву про втрату чи викрадення документа. Це допоможе заблокувати можливість використання паспорта зловмисниками, а також стане підставою для відновлення документа. 🔹 Крок другий – […]

Отримувачі соціальної допомоги мають пройти ідентифікацію до 1 жовтня 2025 року
З 1 липня 2025 року в Україні набула чинності нова система адміністрування соціальних виплат – усі державні допомоги, які фінансуються з бюджету, тепер призначає та виплачує Пенсійний фонд України (ПФУ). Але це ще не всі новації, які торкнуться мільйонів українців. Разом із новими повноваженнями Пенсійний фонд отримав обов’язок проводити ідентифікацію осіб, які отримують окремі види […]

Базова соціальна допомога: хто має право на виплату
З 1 липня 2025 року в Україні стартував експериментальний проєкт із надання базової соціальної допомоги — нової форми підтримки для сімей із низькими доходами. Це важливий крок у реформуванні системи соціального захисту, який має забезпечити стабільну фінансову підтримку тим, хто цього найбільше потребує. Проєкт реалізується відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №371 від 25 березня […]
Залишити відповідь