Коли звертатися щодо повірки лічильника газу

Коли звертатися щодо повірки лічильника газу

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Будь-який лічильник – це технічний пристрій, який з часом може втратити точність. А саме від правильності його показників залежить, скільки ви платитимете за спожитий газ.

У компанії «Нафтогаз» нагадали, що цей прилад потребує періодичної перевірки, щоб гарантувати точність його роботи.

«Як і будь-який механізм, лічильник зношується і може мати похибку в показниках. А це, своєю чергою, впливає на суму у вашій платіжці», – повідомляють у компанії.

Залежно від класу точності, лічильники мають різні терміни повірки:

  • Клас точності 1 — повірка кожні два роки
  • Клас точності 1,5 — повірка кожні вісім років.

Також є можливість провести позачергову повірку. Її можна ініціювати, якщо ви помітили несправності, маєте сумніви щодо правильності показників або якщо лічильник тривалий час не використовувався.

Важливо: усі роботи з повірки, включно з демонтажем, транспортуванням та встановленням лічильника, оплачує оператор газорозподільчої мережі у вашому регіоні.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:   Газові платежі з помилкою: що робити, коли кошти потрапили не туди

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини