Тепер можна отримати послуги органів державної реєстрації актів цивільного стану без паперового паспорта чи ID-картки, і не треба шукати, де зробити їх ксерокопію.
Замовити або отримати адміністративні послуги органів ДРАЦСу можна за допомогою електронного паспорта у застосунку Дія, – про це повідомили на сайті Міністерства юстиції.
Для цього достатньо поділитися з працівниками ДРАЦСу копією е-паспорту.
Як це зробити:
- відкрити паспорт у застосунку Дія;
- натиснути на нього та обрати штрихкод;
- надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;
- підтвердити запит на передачу даних у застосунку Дія.
Після цього копія документа відразу передається до інформаційної системи та виключає внесення помилки.
Дотримується також система безпеки при передаванні копії:
- передається тільки за запитом реєстратора і після відповідного підтвердження з боку відвідувача;
- містить інформацію про отримувача копії, дату та час її надання;
- містить електронно-цифровий підпис.
«Ми впевнені, що шеринг збереже час відвідувачам та спростить процедуру надання зайвих папірців. Застосунок Дія надає можливість ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їх дійсність в декілька кліків. Просто, зручно та без паперових примірників або їхніх копій. Інтеграція з Дією робить процеси зручнішими», — зазначив заступник Міністра юстиції України Сергій Орлов.
Залишити відповідь