Сьогодні, 9 вересня, Норвезька рада у справах біженців (NRC) в Україні починає приймати заявки на багатоцільову грошову допомогу.
Детальну інформацію щодо умов участі та подання заявок можна знайти на сайті організації.
Заявки прийматимуть 10 днів – до 17 години 18 вересня. Усі заявки, подані протягом цього періоду, будуть розглянуті на рівних умовах. Тому немає потреби поспішати робити це в перший день, оскільки така активність може спричинити перебої в роботі системи.
Подача заявки не означає, що людину автоматично оберуть для отримання грошової допомоги. NRC переконується у відповідності для програми й ретельно перевіряє заявки, щоб допомогти найбільш вразливим категоріям населення. Якщо ви раніше отримували виплати від NRC чи іншої організації, заявку можуть відхилити залежно від нинішньої ситуації.
Майте на увазі, що будь-які помилки під час подання заявки можуть призвести до скасування або затримки її перегляду. Серед поширених помилок: неправильно вказане ім’я або прізвище, неповний податковий номер, неправильно зазначений номер телефону.
Політика NRC визначає, що:
- подача заявки є безплатною;
- ця платформа – єдиний офіційний спосіб отримання грошової допомоги від NRC;
- при заповненні заявки необхідно відповісти на всі запитання.
У рамках заявки слід надати особисті дані. Вони залишаться в безпеці й будуть доступні лише співробітникам NRC, які беруть участь у перегляді заявок. Дані зберігатимуться на сервері NRC, скільки це буде необхідно. Додаткову інформацію щодо політики захисту даних можна переглянути на сторінці NRC за посиланням.
Після завершення подання заявок команда NRC опрацює інформацію і прийме рішення щодо них протягом 3–4 тижнів. Якщо в заявці є помилки, процес може затягнутися.
Поради щодо подачі заявки
Перед тим, як подавати заявку, переконайтеся, що на вашому пристрої увімкнені дозволи GPS. Організація перевіряє місце перебування особи, тому не приймає заявки без дійсної геолокації.
У деяких випадках просять вказати конкретну інформацію – таку, як податковий номер – щоб уникнути подвійного отримання допомоги з іншими гуманітарними організаціями. Використання цієї інформації захищене угодою про обмін даними.
Якщо заявка схвалена, банківські дані людини передають фінансовим установам, включаючи Raiffeisen Bank, RedRose або Moneygram, для грошового переказу.
Людина отримає повідомлення з персональним кодом, який використовується для перевірки статусу заявки. Без нього ви не зможете перевірити свій статус, не втрачайте цей код.
Особа може подати тільки одну заявку. Система визначить будь-які дублікати та прийме лише першу. Переконайтеся, що перша заявка не містить помилок.
Подача заявок доступна у формі на сайті: https://needaid-ua.nrc.no/uk/page/kobolanding
Після завершення подання та перегляду заявок, із 19 вересня почнеться розсилка повідомлень з індивідуальними кодами. Спершу повідомлення надсилатимуть через WhatsApp, друга спроба – через SMS. Тож заявникам рекомендують установити WhatsApp на пристрої з номером, вказаному як пріоритетний при подачі заявки.
Наступні етапи процесу подачі заявок:
– Оцінка поданих заявок та розсилка повідомлень: 19 вересня – 4 жовтня;
– Отримання коштів та уточнення даних: 5 жовтня – 1 листопада.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: В Україні запускають Єдину платформу житлово-комунальних послуг
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
12 Коментарів до “Норвезька рада у справах біженців в Україні відкриває прийом заявок на грошову допомогу”
У меня не получается оформить заявку
Доброго дня.
Зверніться будь ласка, до наших юристів за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Не відкриває форму для реестрації.
Доброго дня.
Зверніться будь ласка, до наших юристів за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Не відкривається форма для реєстрації. Видає відмову,не підключено геолокацію, хоча все підключено
Доброго дня.
Зверніться будь ласка, до наших юристів за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Скажіть мені пожалуста як подать заявку
Доброго дня.
Зверніться будь ласка, до наших юристів за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Я не можу оформити заявку на допомогу з телефону. ГеолокаціЯ включена, але при заповненні даних не дозволяє, посилаючись, що не включена ГеолокаціЯ? Допоможіть, будь ласка!
Доброго дня.
Зверніться будь ласка, до наших юристів за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Як отримати
Доброго дня.
Зверніться будь ласка, до наших юристів за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.