«Нова пошта» безплатно повертатиме товар, який не підійшов

«Нова пошта» безплатно повертатиме товар, який не підійшов

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар
Джавеліна Байрактар

Відтепер покупці можуть безплатно повернути продавцеві товар, який не підійшов. На це мають 14 днів після отримання посилки. Сервіс «Нової пошти» називається «Легке повернення».  

Але перед відправленням посилки покупцеві обов’язково треба домовитися з продавцем про повернення товару й коштів.

Сервіс доступний у мобільному застосунку й онлайн-кабінеті. 

Щоб скористатися ним,  потрібно:

– увійти до розділу «Мої відправлення» та обрати посилку, яку потрібно повернути;

– у рядку «Керувати посилкою» вибрати сервіс «Легке повернення»;

– зазначити причину відмови із запропонованого переліку.

І все — експрес-накладна на повернення створена. 

Зверніть увагу, що ви не можете у ній змінити адресу повернення та ім’я отримувача.

Повернути безоплатно можна документи та посилки до 30 кілограмів. 

Новий сервіс може бути недоступним, якщо ви скористалися послугами «Переадресація», «Повернення»  на цю посилку або продавець заблокував таку можливість. 

Деякі товари не підлягають поверненню за законом, наприклад: ліки, білизна.

Читайте також: Як відправити посилку Укрпоштою за кордон

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Телеграм, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини