Послуги для вимушених переселенців стали доступніше

Послуги для вимушених переселенців стали доступніше

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Внутрішньо переміщеним особам стало простіше та зручніше отримувати соціальні послуги, значно прискорено процедуру призначення, нарахування допомоги та розв’язання проблемних питань. Адже в Україні запрацювала Єдина інформаційна система соціальної сфери (ЄІССС)*.  

Система автоматизує більшість процесів та сама перевіряє інформацію в різних державних реєстрах, тож людям не потрібно “бігати кабінетами” та збирати довідки. Достатньо мати при собі паспорт, або інший документ, що посвідчує особу.

Роботу ЄІССС вже успішно протестовано в Житомирській, Рівненській та Вінницькій областях. Відтепер вона стала доступною в управліннях соціального захисту населення по всій території України. 

Система дозволяє внутрішньо переміщеним особам отримувати послуги за місцем свого фактичного перебування, незалежно від місця реєстрації. 

Тобто, в будь-якому регіональному управлінні соціального захисту можна:

  • Змінити у довідці ВПО неактуальне місце проживання;
  • Виправити помилкові чи некоректні дані у заяві на отримання довідки ВПО;
  • З’ясувати й усунути причину затримки допомоги на проживання;
  • Перейти на обслуговування від одного до іншого управління соцзахисту у разі зміни місця фактичного перебування;
  • Знятися з обліку як ВПО.

За офіційною інформацією, зараз в Україні надають понад 100 видів соціальних послуг, установи приймають до 7 млн заяв у паперовому вигляді. 

Через ЄІССС поки що надається сім видів соцпослуг, серед яких також  дистанційне отримання довідок про розмір пенсій та сплачені страхові внески, соціальні послуги для дітей і сімей з дітьми, людей з інвалідністю тощо.

Але Мінцифра разом з Мінсоцполітики обіцяють інтегрувати в систему  всі соціальні послуги до кінця 2023 року. Також планується інтеграція реєстру з порталом Дія, що дозволить подавати заяви на отримання соціальної допомоги онлайн.

Довідково. Отримати консультацію з питань отримання довідки, призначення допомоги можливо зателефонувавши на:

15-48 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань;

+38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber;

 +38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.

148

Подiлитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини