Громадяни, які отримують допомогу від держави на оплату житлово-комунальних послуг, зобов’язані у 30-денний термін інформувати Пенсійний фонд, якщо у них виникли обставини, котрі впливають на призначення субсидії.
Отримувачі субсидії зобов’язані повідомляти, якщо змінилися:
• склад членів домогосподарств, які зареєстровані в будинку;
• соціальний статус членів родини – одружилися чи розлучилися;
• склад сім’ї;
• перелік житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
• витрати на управління багатоквартирним будинком;
• управитель, виконавець комунальних послуг; було створене об’єднання;
• умови й людина втратила право на отримання субсидії.
Якщо такі зміни відбулися, доведеться подати нові заяву й декларацію про доходи.
Такі норми прописані в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848.
Читайте також: Як припинити право власності на зруйноване майно
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 095 805 72 99.
Залишити відповідь