Заступник начальника мобілізаційного відділу територіального центру комплектування Солом’янського району Києва Павло Литвин розповів Громадському, що означають статуси в застосунку Резерв+.
«Уточнюється» — означає, що інформація, яку вніс військовозобов’язаний, опрацьовується фахівцями ТЦК. Наприклад, людина надала довідку, що є студентом. Цю інформацію треба перевірити за реєстрами Міносвіти. Цей статус тимчасовий. Він має змінитися на інші – «підлягає призову», «тимчасово непридатний» тощо.
«Підлягає призову» — означає, що особа може бути мобілізована. Такий військовозобов’язаний або чекає на бойову повістку, або може принести до ТЦК документи про неможливість його призову: бронювання, право на відстрочку через навчання, народження третьої дитини тощо.
«Тимчасово непридатний» — цей статус отримують за станом здоров’я після проходження військово-лікарської комісії. Наприклад, якщо людина потребує операції.
«У розшуку» — означає, що військовозобов’язаний упродовж років не надав жодної інформації до ТЦК. Деколи чоловіки не приходили для обліку з моменту, коли підлітками отримали посвідчення про приписку до призовної дільниці.
Згідно з законом, призовний вік закінчується після 25 років і особа стає військовозобов’язаною. Якщо громадянин не з’явився в ТЦК, він набуває статусу «у розшуку», але це не пов’язано з кримінальним розшуком. Це також стосується тих, хто переїжджає до інших населених пунктів, не знявшись із військового обліку за попереднім місцем реєстрації. Щоб позбутися статусу «у розшуку», необхідно з’явитися в територіальний центр комплектування.
«Знято» — цей статус означає, що особу офіційно знято з військового обліку у зв’язку зі зміною місця проживання або за станом здоров’я відповідно до висновків ВЛК.
«Виключено» — людину за віком або за станом здоров’я виключено з обліку як військовозобов’язаного. Також це стосується особи, засудженої за тяжкі злочини. Водночас цей статус мають і чинні військові – особа, яка пішла на службу, перестає бути військовозобов’язаною, а стає військовослужбовцем.
Незмінні статуси є тільки у громадян, які досягли 60-річного віку. Решта має ситуативні статуси.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Нові правила: хто, де і коли може вручати повістки
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь