З 1 грудня в Україні стартувала програма державної підтримки, яка дозволяє громадянам отримати 1000 гривень. Для цього треба подати заявку через застосунок «Дія», а після її схвалення гроші надходять на вибрану картку «Національного кешбеку» упродовж 10 днів. Однак деякі українці повідомляють про затримки у зарахуванні коштів.
Розглянемо покроково, що робити в такій ситуації:
- Перевірте правильність даних. Переконайтеся, що всі відомості в заяві вказані правильно. Важливо також перевірити дані у програмі «Дія».
- Зверніться до служби підтримки «Дія». Фахівці допоможуть з’ясувати причини затримки виплати.
- Оновіть програму «Дія». Застаріла версія може викликати збої, що також може стати причиною затримки.
- Перевірте прив’язку банківської картки. Переконайтеся, що картка «Національний кешбек» коректно підключена до програми.
Виплати доступні всім громадянам, які перебувають в Україні, включаючи дітей.
Щоб оформити допомогу у відділенні банку-партнера, вам знадобляться:
- Паспорт громадянина України.
- Номер платника податків або паспорт із відповідною відміткою, якщо людина відмовилася від нього через релігійні переконання.
- Свідоцтво про народження дитини – для заявників на допомогу для неповнолітніх.
- Документи, що підтверджують опікунство або статус законного представника.
Банк перевіряє дані через систему «Дія». Якщо інформація підтверджена, вам відкриють спеціальний рахунок і оформлять банківську картку «Національного кешбеку», на яку надійдуть кошти. Про це ви дізнаєтеся через SMS або сповіщення у банківському додатку.
Зазвичай допомогу виплачують протягом 10 днів після подання заявки. Якщо термін минув, а гроші не надійшли, зверніться до служби обслуговування клієнтів вашого банку.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Як отримати 1000 гривень через «Дію»: покрокова інструкція
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь