Що робити, якщо не надійшла 1000 гривень підтримки

Що робити, якщо не надійшла 1000 гривень підтримки

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

З 1 грудня в Україні стартувала програма державної підтримки, яка дозволяє громадянам отримати 1000 гривень. Для цього треба подати заявку через застосунок «Дія», а після її схвалення гроші надходять на вибрану картку «Національного кешбеку» упродовж 10 днів. Однак деякі українці повідомляють про затримки у зарахуванні коштів. 

Розглянемо покроково, що робити в такій ситуації:

  1. Перевірте правильність даних. Переконайтеся, що всі відомості в заяві вказані правильно. Важливо також перевірити дані у програмі «Дія».
  2. Зверніться до служби підтримки «Дія». Фахівці допоможуть з’ясувати причини затримки виплати.
  3. Оновіть програму «Дія». Застаріла версія може викликати збої, що також може стати причиною затримки.
  4. Перевірте прив’язку банківської картки. Переконайтеся, що картка «Національний кешбек» коректно підключена до програми.

Виплати доступні всім громадянам, які перебувають в Україні, включаючи дітей.

Щоб оформити допомогу у відділенні банку-партнера, вам знадобляться:

  • Паспорт громадянина України.
  • Номер платника податків або паспорт із відповідною відміткою, якщо людина відмовилася від нього через релігійні переконання.
  • Свідоцтво про народження дитини – для заявників на допомогу для неповнолітніх.
  • Документи, що підтверджують опікунство або статус законного представника.

Банк перевіряє дані через систему «Дія». Якщо інформація підтверджена, вам відкриють спеціальний рахунок і оформлять банківську картку «Національного кешбеку», на яку надійдуть кошти. Про це ви дізнаєтеся через SMS або сповіщення у банківському додатку.

Зазвичай допомогу виплачують протягом 10 днів після подання заявки. Якщо термін минув, а гроші не надійшли, зверніться до служби обслуговування клієнтів вашого банку.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Як отримати 1000 гривень через «Дію»: покрокова інструкція

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини