Міністерство оборони України анонсувало масштабну цифровізацію процесів військового обліку. Вже у 2025 році має запрацювати автоматичне взяття на облік військовозобов’язаних. Ключовим інструментом стане мобільний застосунок Резерв+, який планують перетворити на загальноукраїнський рекрутинговий центр. Про це заявили міністр оборони Рустем Умєров і його заступниця з цифрового розвитку Катерина Черногоренко, повідомляє УНІАН.
Новий підхід до військового обліку
За словами Рустема Умєрова, Міноборони активно впроваджує сучасні технології, реагуючи на виклики та проблеми, які озвучує суспільство. Основна мета – зробити процеси прозорішими, зручнішими та доступними для громадян.
«Ми чуємо людей і працюємо над удосконаленням. Наша ціль – перетворити Резерв+ на національний рекрутинговий центр, що дозволить замінити структури, відомі як територіальні центри комплектування. При цьому ми не говоримо про їхнє розформування», – зазначив міністр.
Умєров наголосив: ця реформа не спрямована на дискредитацію ТЦК, а є відповіддю на виклики часу, що має сприяти цифровізації та підвищенню ефективності.
Цифрові інновації для мобілізації
Як пояснила Катерина Черногоренко, сьогодні військовозобов’язаний має особисто з’явитися до ТЦК і пред’явити паперові документи для взяття на облік. У майбутньому цей процес стане максимально автоматизованим і дистанційним:
«Ми прагнемо, щоб у 2025 році людина могла стати на облік через смартфон, використовуючи верифікацію в Bank ID, документи Державної міграційної служби та Єдиного державного демографічного реєстру».
Заступниця міністра зазначила, що робота над цифровими рішеннями триває, але для їх упровадження необхідно внести зміни до законодавства.
Резерв+ як альтернатива ТЦК
Головна ідея реформи – забезпечити можливість особи виконувати свої законодавчі обов’язки онлайн, без відвідування ТЦК. Людина зможе стати на облік та підтвердити статус військовозобов’язаного через мобільний додаток.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Не виходить оформити відстрочку через Резерв+: розбираємо причини
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь