Уряд ухвалив рішення про реформування медико-соціальних експертних комісій (МСЕК). Згідно з новими правилами, які почнуть діяти з початку 2025 року, будуть впроваджені важливі зміни щодо встановлення інвалідності та надання відповідних послуг.
Наводимо основні нововведення та аспекти, які залишаться незмінними:
Найголовніші зміни, що набувають чинності з 1 січня:
- Нова структура проведення експертиз
Замість МСЕКів оцінювання проводитимуть лікарі-практики на базі кластерних і надкластерних багатопрофільних лікарень. - Цифровізація системи
Уся система медико-соціальної експертизи переходить на цифровий формат, що спростить та прискорить обробку інформації. Таке нововведення мінімізує корупційні ризики, оскільки дані будуть доступними для контролю. - Фінансування через Національну службу здоров’я України
Витрати на проведення оцінювання покриватиме НСЗУ. З лікарнями укладуть договори, де будуть прописані чіткі вимоги до якості послуг та контролю їх дотримання.
Що залишиться незмінним:
- Встановлення статусу інвалідності та соціальні гарантії
Принципи визначення статусу інвалідності й надання соціальних гарантій залишаться такими, як і раніше. - Існуючі статуси інвалідності
Статуси інвалідності, які були присвоєні до початку реформи, залишатимуться чинними. Винятки можуть бути застосовані у випадках, що пов’язані з кримінальними провадженнями, коли рішення потребують перегляду. - Медико-соціальна експертиза для дітей
Процес оцінювання дітей і надання їм статусу інвалідності не зазнає змін і буде діяти за попередньо встановленими правилами.
Детальніше про те, що зміниться в системі з 1 січня 2025 року – на картинках:
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Який договір потрібен переселенцям для отримання субсидії на оренду
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь