У Резерв+ додали шість статусів для виправлення помилок

У Резерв+ додали шість статусів для виправлення помилок

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

У мобільному застосунку Резерв+ з’явилися цифрові сервіси, що значно розширюють можливості користувачів. Про це повідомили в Міністерстві оборони України.

Відтепер кожен користувач може отримати розширену інформацію з реєстру «Оберіг» у форматі PDF та перевірити актуальність своїх персональних даних. Для цього достатньо натиснути на три крапки біля електронного військового документа й обрати відповідний пункт меню.

Також у додатку з’явилися push-сповіщення, які інформуватимуть про зміни у статусі, наприклад, подання або зняття з розшуку.

У застосунку додали й нові категорії, щоб користувач міг самостійно виправити неточності у своїх даних. Серед них:

  • Потребує уточнення — для випадків, коли інформація є в реєстрі без прив’язки до ТЦК.
  • Помилка в персональних даних — для виправлення помилок в імені, прізвищі чи даті народження.
  • Порушення правил військового обліку — для осіб, які вже виправили порушення, але їхній статус ще не оновлено.
  • На обліку — коли особа має бути виключена з обліку. Наприклад, якщо досягла граничного віку для служби або вступила до Сил оборони й більше не є військовозобов’язаною.
  • Помилка в даних бронювання — якщо дані про бронювання не відображаються або внесені з помилкою.
  • Актуалізація даних про роботу — для оновлення інформації про місце роботи через реєстр Пенсійного Фонду України.

Заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко наголосила, що нові функції дозволяють оперативно вирішувати проблеми, пов’язані з військовим обліком, без потреби відвідувати ТЦК:

«Ми прагнемо зробити Резерв+ платформою, де кожен військовозобов’язаний може швидко й зручно керувати своїми даними».

Оновлення доступне для завантаження в App Store та Google Play.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Фейсбук та телеграм-канал  Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:  Що робити, якщо Резерв+ не відображає інвалідність 

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини