Як не стати жертвою шахраїв, купуючи в інтернеті

Як не стати жертвою шахраїв, купуючи в інтернеті

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар
Джавеліна Байрактар

Одна з найпоширеніших шахрайських схем  в інтернеті – продаж нереальних товарів за низькими цінами. Шахраї намагаються замаскуватися під добросовісних продавців. Розміщують гарні фото товарів, швидко відповідають охочим купити речі та залишають фейкові позитивні відгуки «покупців».

У такий спосіб зловмисники переконують покупців віддати свої гроші – зробити повну або часткову передоплату.

Ще одна популярна схема – фішинг. Шахраї створюють сайти, що схожі на популярні інтернет-магазини. При спілкуванні «продавці» переконують перейти за посиланням для оплати товару. А сплачуючи там, покупець фактично передає дані своєї банківської картки. Маючи таку інформацію, шахраї крадуть гроші з рахунків.

Кіберполіція рекомендує дотримуватися таких порад для безпечного шопінгу в Інтернеті:

– купуйте лише на перевірених ресурсах. Перевірте правильність URL-адреси сайту, навіть найменша невідповідність може означати, що користувач потрапив на фішинговий сайт;

– сплачуйте гроші після отримання товару;

– не повідомляйте нікому дані банківської картки – особливо CVV-код та термін дії;

– заведіть окрему інтернет-картку для онлайн-шопінгу, на яку переказуйте лише необхідна для оплати суму;

– на платформі оголошень обговорюйте деталі купівлі тільки в чаті цієї платформи й не переходьте в інші месенджери;

– перевіряйте сайти онлайн-магазинів перед оплатою товару на сервісі Кіберполіції STOP FRAUD або на сервісі Асоціації «ЄМА» CheckMyLink

Більше про правила платіжної безпеки можна дізнатися на сайті. 

Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму на сайті кіберполіції або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 505 170.

Читайте також:  Чи підлягає оподаткуванню благодійна допомога від міжнародних організацій

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38066 94 56 560.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини